De corebusiness van Coöperatie DOOR
DOOR is een professionele coöperatie van én voor vruchtgroentetelers. Met 5 merken, 48 leden en circa 550 hectare glas vormen we het House of Leading Brands en hebben we invloed in de markt. De focus van DOOR ligt op verkoop, marketing en innovatie. Via exporteurs en service providers vinden onze producten hun weg naar de Retail en foodservice in heel Europa en daarbuiten.
De rol van DOOR is haar telers optimaal te laten ondernemen. Onze bedrijven moeten ’the best in class’ zijn en blijven. Naast verkoop en marketing, zorgen specialisten binnen DOOR voor kennisontwikkeling en ondersteuning op het gebied van kwaliteit, duurzame oplossingen, financiën, business development en bijvoorbeeld ICT.
Samenwerken en kennis delen zit onze telers in het bloed. Ieder merk heeft zijn eigen identiteit, maar functioneren op hun best onder één paraplu.
Waarom participeert DOOR in World Horti Center?
Als House of leading brands doen wij graag mee aan een wereldwijd kennis- en innovatiecentrum als World Horti Center. Samenwerking zit in onze genen en we zoeken in World Horti Center de verbinding met andere vooruitstrevende bedrijven. Om wereldspeler te blijven kun je het niet alleen. Hier ontmoeten we partners op tal van gebieden zoals duurzame teelt, data- en andere technologische ontwikkelingen en productinnovaties. En wij denken in World Horti Center allerlei jonge talenten te ontmoeten en te inspireren; van techneut tot groene vingers; van energiespecialist tot trademarketeer.