VIDEO: Inzet van Chinese platformen bij online marketing strategie - World Horti Center
27.05.2021

VIDEO: Inzet van Chinese platformen bij online marketing strategie

Kom alles te weten over de snelle ontwikkelingen van digitalisering en e-commerce en het belang van een online presence in China.

Online marketing in China vraagt een andere strategie om doelgroepen te bereiken dan de rest van de wereld. Chinezen maken namelijk geen gebruik van platformen zoals Google, YouTube en Instagram.

Hoe werkt dit digitale landschap dan wel? Wat is WeChat precies en hoe kan je dit bedrijfsmatig inzetten om commerciële doelstellingen te bereiken? Thijs van der Toom vertelt hier iets meer over in de video en gaat er dieper op in tijdens het online evenement op 3 juni.

Doelgroep

Het event is speciaal bedoeld voor medewerkers van bedrijven met interesse in e-commerce, online marketing en China.

Meer infomratie en deelnemen

Wil je deelnemen aan dit evenement op 3 juni van 15:00 – 17:15 uur? Aanmelden kan via onderstaande button.